sâmbătă, 30 aprilie 2011

Gradina crinului

21.04.2011
A venit si vremea de a planta cartofii timpurii.Am avut 2 soiuri de prima inmultire.O atentie sporita ar trebui sa avem la fertilizare,acesta sa fie facuta corect pt ca cartofii timpuriiraman in camp perioade mai scurte de timp si reactioneaza puternic fata de regimul de nutritie.Este necesar sa evitam excesul de azot in sol,caci astfel creste tulpina si frunzele in defavoarea tuberculilor.Puteam sa-i plantez mai devreme ,dar....se puteau pe la 1-10 ale luni.Pentru moment am si dat cu erbicid.Eu am folosit Stomp,dar Prometrin era mai ok.La momentul potrivit o sa am grija sa combat bolile si daunatorii.Mana si gandacul de colorado sunt cei mai de temuti dusmani ai cartofului.Pt mana-primul trat la imbobocirea plantelor,iar al 2 la 12 zile de la primul si in continuare dupa fiecare ploaie.Pt gandac-cand apar pe plante larve sau adulti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu